Klachtenprocedure
Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt ontevreden zijn over onze dienstverlening, dan horen we dit graag van u. Samen gaan we na hoe we tot een oplossing kunnen komen.
U kunt uw klacht kenbaar maken via klachten@nbg.nl of schriftelijk naar De Pinckart 54, 5674 CC te Nuenen.
Hoe behandelen we uw klacht
- Na ontvangst van de klacht nemen we contact met u op.
- We streven ernaar om de klacht binnen 2 weken af te handelen.
Mochten wij gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen, dan kunt u terecht bij het onafhankelijke Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). NBG is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KIFID) onder nummer 300.007886.
Contactgegevens Kifid:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 – 355 22 48
E-mail: info@kifid.nl
Internet: www.kifid.nl
Heb je een vraag of wil je een afspraak maken?
Neem contact met ons op.
Heb je een dringende vraag? Dan staan onze adviseurs zowel telefonisch als via WhatsApp ook buiten de reguliere openingstijden voor jou klaar!